Klachtenbeleid
Heb je een klacht?
Het is belangrijk dat je goed terug kijkt op de kraamperiode. Daarom doen we er alles aan om jou en je kindje goed te verzorgen. Het is prettig als het contact met ons zo goed mogelijk verloopt en je tevreden bent over de geleverde kraamzorg. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt.
Bespreek je klacht
Zit je met vragen? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons. Wij nemen graag de tijd om naar je te luisteren en liefst nog tijdens de kraamweek en kunnen we kraamverzorging verveteren. Vind je het fijner om jouw klacht te mailen, dan kan dit naar info@kraamzorgnya.nl of melding maken via klachtenmelding formulier. Wij zullen dan z.s.m. doch binnen 3 werkdagen een reactie geven. En als daar behoefte is een (bel) afspraak maken.
Komen wij er niet uit?
Lukt het niet om er samen uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Schakel dan de klachtenfunctionaris in. Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Wij zijn aangesloten bij Solo Partners.
.jpeg)